20 Eylül 2011 Salı

""Anlatimli Bebek Patigi""


Gunaydin aranizda olmak cok guzel beni ziyaret eden degeli misafirlerime cok tesekkur ediyorum ,ve ilk kez ordugum patik emegi gecen kayinvalideme bana boyunda orgu ormesini ogretti icin tesekkur ederim .patigi yapilis tarifini yayinliyorum. 16,ilmek basliniyor, 3,sira ters,3,sira ,tersin duz olmasi gerekiyor arkadaslar ,patik ayaga gore istenildigi kadar buyutuluyor .ben patikte goruldugu gibi  beyaz iplikle 5 kez.sari ilikle 7 ,kez ordum  oruldukten sonra beyaz kisimlar buzulerek uzerine tigla susunu yaptim,alt kima yine beyaz yeri buzerek alt tabani dikerek kapattim arka kismi dikip patigi bitirdim 1 ,tane pompom yapitn on kisma diktim kordonunu yapim uzerine gecirdim ilk kez ordugum patigi kiz kardesimin bebegine yaptim dilerim begenir hepinize guzel bir gun dilerim sevgiler.

5 yorum:

maria dedi ki...

cok guzel


mari

yurdagül dedi ki...

ellerine sağlık canımm kardeşim çkk cici olmuş açıklamanda harika.

ziyaretime gelmişsin çkk mutlu oldum benim bilgisayarımda vürüs vardı sürekli donuyodu çkk şükür şimdi format atıldı gelebildim bloğuna

sevgiler canımcım her zaman beklerim

yurdagül dedi ki...

canımm senin forumuza bekliyorum biz orda her hafta yeni bişeyler örüyoruz arkadaşlarımla kardeş gibiyiz senide aramızda görmeden mutluluk duyarım

http://emekbahcemiz.eniyiforum.biz/

adresimiz

belguzaranne dedi ki...

çok sık olmuş yığenın ıyı gunlerde kullansın

Hilalin Elisleri dedi ki...

sağol ablacım çok teşşekür ederim bende yeni bir işe başladım başımı kaşıyacak vaktim yok inanki genede davet ettiğin için ayreten teşşekür ederim iyi geceler sevgilerle